Preinscripció Universitària 2010

Sol·licitar el Codi d'Identificació Personal (CIP)

El codi CIP és una clau d'identificació personal necessària per a gestionar una sol·licitud de preinscripció universitària.

Este codi es genera automàticament a partir del teu DNI, NIE i altres documents d'identificació personal i et servirà per a futurs accessos a esta tramitació.

Alumnes PAU convocatòries -o Exempt LOE amb Acreditació

Alumnes PAU

Si eres un alumne que vas aprovar la fase Obligatòria de les PAU a la Comunitat Valenciana l'any 2012 o posterior o estàs inscrit en les PAU d'enguany

En aqueix cas has de disposar d'una clau que se't va facilitar en les proves de PAU i utilitzes per a accedir al Portal de l'Alumne i vas a utilitzar per a obtenir el teu identificador.

En cas d'haver oblidat aquesta clau, no et preocupes, pots regenerar-la des d'ací i amb ella obtenir la teua identificador.
Si no vas facilitar correu en les PAU de l'any anterior o no tens accés al correu que vas facilitar per a poder regenerar-la has d'utilitzar l'altra opció “Accés 'Generar CIP' resta sol·licitants” i seguir els passos per a presentar-la telemàticament.

Exempts Batxillerat LOE

Si reuneixes les condicions com a alumne de Batxillerat LLOE Exempt segons la normativa del procés i disposes de Login / Password remesa per mail.

En cas d'extraviar aquesta informació d'accés has d'utilitzar l'altra opció “Accés 'Generar CIP' resta sol·licitants” i seguir els passos per a presentar-la telemàticament.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aquest tipus d'identificador et permetrà realitzar una lliurament TELEMÀTIC de la teua sol·licitud. Quan es requerisca, se't informarà que has de aportar documentació electrònica abans de completar la presentació telemàtica

Hauràs d'escriure el teu DNI, NIE o altres, o Login Exempts, incloure el teu 'clau PAU'/'Password Exempts' i prem el botó 'Generar CIP'.

Resta Alumnes que presenten sol·licitud

Si no pertanys al col·lectiu d'alumnes del punt anterior i vols participar en aquest procés de Preinscripció.

Després de finalitzar el procés hauràs de aportar documentació electrònica abans de completar la presentació telemàtica.

Excepcionalment Podria ser utilitzada aquesta via per alumnes que pertanyen al col·lectiu anterior que no puguen obtenir la seua clau PAU i per tant la seua identificador

Hauràs d'escriure el teu DNI, NIE o altres i prem el botó 'Generar CIP'

Exemples de format vàlids:
DNI, 01234567, Letra L
DNI, 1234567, Letra L
NIE, X0123456, Letra S

Tornar arrere

Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport

Direcció General d'Universitats

Escribe tu DNI o NIE correctamente. Para el DNI no hace falta poner la letra. Asegúrate que el número de documento corresponde con el tipo seleccionado anteriormente.